fredag 29 januari 2010

Skit fredag!


Denna fredagen började jätte bra.
Körde till jobbet vid 05.00 kände mig inte trött fast de va fredag. Kommer till jobbet och allt värkar ok. Går ett par timmar sen stannar vi och lägger på kedjor på flisaren och håller frukost. Sen när vi går ut igen så ser vi att stegen upp till flisaren hade gottsönder så de gick inte att hissa upp den så vi fick binda upp den. jaja de va ju inte så farligt de slöste vi med ett snöre :). Sen gick jag och startade min maskin. allt värkade ok tills jag skulle gå in på datan. MÅSTE start den för att kunda göra något med maskinen. Men tror ni att det gick? Ne de gjorde det inte. Bara att ringa in till valmet i Hässleholm och förklara vad som hade hänt. Vet ni vad han säger du? Går inte att fixa utan en som har en data med sådan program. Jaja då får du väl skicka hitt någon som kan sådant då. Men alla va ute på olika håll. men de fans ett förslag till och de va att jag plockade ut datan och körde in den till h'ässleholm. så de gjore jag. så där gick 2 timmar till det. Men tor ni att de hjälpte att dom formaterade om datan? Ne de gjorde det inte så de va bara att ringa dom igen. Och då hade där kommit in någon som kunde komma ner till oss. Skulle sluta två men körde inte från jobbet förrän 15.00 och då va inte datan fixad....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar